Hoe kan het AMC heel diverse doelgroepen een gastvrij welkom bieden, passend bij de identiteit van de organisatie?
Albron vertaalde de wensen van het AMC en de heel verschillende doelgroepen in een foodconcept dat de Kracht van Eten als basis heeft: Pit. Een concept dat de identiteit van de organisatie verrassend versterkt.
Mensen beter maken: dat is de kernactiviteit van het Academisch Medisch Centrum (AMC) in Amsterdam. In nauwe samenspraak met de zorgorganisatie zocht Albron als vaste partner naar een manier om het bestaande foodconcept beter aan te laten sluiten op die kernactiviteit. Dat werd Pit: een doordachte formule voor zowel patiënten, bezoekers, medewerkers als studenten. Het concept biedt ze een positieve, lichte omgeving met vooral verse, ter plekke bereide gerechten met een goede invloed op ieders gezondheid en vitaliteit. Het fundament van Pit is wat Albron de Kracht van Eten noemt.
Waar bijvoorbeeld gefrituurde snacks verdwenen, kwam plaats voor een lekker en gezonder nieuw aanbod. Waaronder vruchtensappen, smoothies, vers belegde broodjes, maaltijdsalades, huisgemaakte pure chocoladerepen met extra flavonolen en een zelf ontwikkeld tuinbrood dat naast wortel, tomaat en selderij elf verschillende granen en zaden bevat en dus boordevol vitaminen, eiwitten, mineralen en proteïnen zit. Op die manier werd het hele palet van eten en drinken aangepakt, net als de uitstraling van de verschillende plekken waar Albron het aanbiedt. Dat Pit de heel diverse doelgroepen binnen het AMC aanspreekt, blijkt uit de sterk gestegen gemiddelde besteding.
Albron gaf Landpark Assisië een centrale ontmoetingsplek voor de bewoners met een verstandelijk handicap, medewerkers en bezoekers. En tegelijkertijd een passende werkomgeving voor de cliënten.
Albron vertaalde de wensen van het AMC en de heel verschillende doelgroepen in een foodconcept dat de Kracht van Eten als basis heeft: Pit. Een concept dat de identiteit van de organisatie verrassend versterkt.