Onze medewerkers

Onze mensen maken het verschil

 

Momentenmakers

Bij Albron zijn onze medewerkers net zo belangrijk als onze gasten. Zij brengen  tenslotte elke dag onze foodconcepten tot leven door gasten een warm welkom te geven, ze te verrassen, verleiden en verwennen met eten, drinken en service. Zij zorgen voor de waardevolle momenten die de kern van ons werk zijn. Onze medewerkers zijn makers van waardevolle momenten.

Een mix van mensen….

Dagelijks ontvangen we duizenden gasten en die zijn allemaal anders. Ook onze medewerkers zijn allemaal anders, ieder met eigen talenten. Wij geloven dat die verschillen helpen om onze diversiteit aan gasten beter te bedienen, dat de ontwikkeling van onze mensen hierdoor wordt gestimuleerd en ze de onderlinge band versterken. Bij Albron werken mensen van jong tot oud, van stagiaires tot ervaren krachten, met alle denkbare achtergronden, van verschillende afkomst, tijdelijk of een groot deel van hun leven, afgestudeerd of met een afstand tot de arbeidsmarkt. Iedereen draagt op zijn of haar manier bij aan de waardevolle momenten voor onze gasten.

die met veel energie…

Of ze nu gezonde salades klaarmaken in een bedrijfsrestaurant of ziekenhuis, pizza serveren aan vakantiegangers of barista zijn op een universiteit: ieder van onze medewerkers heeft een groot hart voor eten, drinken en gastvrijheid. Zelfstandig en met hun team maken ze met veel energie een bijzondere beleving van alledaagse behoeften. Het zijn vakmensen, met altijd  aandacht voor iedere individuele gast. Ze houden vanzelfsprekend de deur open, verrassen graag een jarig kind met een cadeautje en geven met liefde een alternatief als iemand een voedselallergie heeft.

groeien in gastvrijheid!

In wat ze doen, willen onze medewerkers elke dag een beetje beter worden. Ze kijken kritisch naar hun werk, waar ze de ruimte krijgen en pakken om dingen te veranderen. Onze mensen weten wat samenwerken betekent en spreken elkaar op een positieve manier aan op hoe het beter kan. Ze pakken de kans om zichzelf met training en opleidingen verder te ontwikkelen en luisteren vooral elke dag goed naar hun gasten. Wat die vinden, bepaalt hoe ze verder binnen Albron kunnen groeien in gastvrijheid.