Hoe we werken

Gedreven smaakmakers

Albron is overal. En overal anders. Op universiteiten zijn we de ontmoetingsplek voor studenten en in kantoren voor collega’s. In winkelstraten de hotspot met Starbucks en Coffeecompany, de huiskamer van Anne&Max en het avontuurtje bij Frites Affairs. Op de TT in Assen zijn we de pitstop voor vrienden, in Center Parcs het ongedwongen familierestaurant en in ziekenhuizen de gezonde adviseur met een bord vol beterschap. En dat is nog maar een greep.

Albron is overal anders, omdat mensen verschillen, smaken verschillen en momenten verschillen. Maar achter elke manier en elk moment waarop we onze verschillende gasten ontvangen, schuilt een sterk concept. Dat is steeds het best passende antwoord op grote en kleine  vraagstukken. Elk concept combineert oog voor jou, gevoel voor smaak en kennis van zaken. Dat maakt ons gedreven smaakmakers.

Oog voor jou

Overal zorgen we ervoor dat iedereen zich welkom voelt. We hebben we oprecht aandacht voor ieders wensen en verwachtingen: die van onze gasten, klanten, medewerkers, partners, en de maatschappij. Daarom maken we ons aanbod lekker, gezond, duurzaam en betaalbaar. Vooral vers, uit het seizoen en van dichtbij. Meer plantaardig en met minder suiker, verzadigd vet en zout. We houden rekening met de gevolgen van alles wat we doen en staan als collega’s voor elkaar klaar. 

Gevoel voor smaak

We hebben op elk moment gevoel voor onze omgeving en verrassen met service, smaak en sfeer. Want soms nemen onze gasten alle tijd en soms hebben ze haast. De een wil minder vlees eten, de ander moet letten op calorieën of allergieën. En wie vandaag graag gezond eet, wil morgen misschien zondigen. We overtreffen graag ieders verwachtingen, zorgen voor de beste kwaliteit en verleiden op vernieuwende manieren tot gezondere en meer duurzame keuzes.

Kennis van zaken

We weten wat er van ons verwacht wordt en krijgen het voor elkaar. Onze processen en systemen zijn eenvoudig, uniform en efficiënt. Ze helpen ons om onze gasten, klanten en medewerkers aandacht te geven en te gidsen. Dynamische dashboards geven ons en onze klanten op elk moment inzicht in alle prestaties. Want we willen graag leren en blijven onszelf ontwikkelen. We staan open voor vernieuwing, zien altijd kansen voor verbetering en delen actief onze kennis en ervaring. Zo lopen we steeds voorop en geven we richting aan de markt.