Albron zet volgende stap in high-traffic en shopping

De laatste jaren heeft Albron flink geïnvesteerd in de uitbreiding van haar conceptportfolio met zelf ontwikkelde foodconcepten en daarnaast met bestaande en nieuwe licenties met aantrekkelijke ‘street brands’.

De eerstvolgende stap in shopping is het partnership met Anne&Max. In samenwerking met Unibail-Rodamco-Westfield opent Albron een eerste Anne&Max vestiging in Fresh! de versmarkt van Winkelcentrum Leidsenhage (het toekomstige Mall of the Netherlands). Daarnaast zijn Unibail-Rodamco-Westfield en Albron in gesprek ten aanzien van de ontwikkeling van meerdere locaties in Mall-of-the-Netherlands, Stadhart Zoetermeer, Citymall Almere en Stadshart Amstelveen.

Ernest van de Voort, Manager Marketing, Concepts en Business Development bij Albron: “Deze samenwerking past in de koers die Albron heeft ingezet op de segmenten high-traffic locaties en in shopping. De afgelopen periode is met succes gewerkt aan het uitbreiden van ons portfolio in deze segmenten, met maatwerk concepten én een uitbreiding van licenties met bestaande brands. Hierin komt met deze samenwerking nu een waardevolle versnelling.

Wobbe van Zoelen, oprichter Anne&Max; "De samenwerking met Albron is een belangrijke stap voor de toekomst van het concept Anne&Max. Maar nog veel belangrijker is dat we in Albron een zeer ervaren partner hebben gevonden voor bijzondere projecten. Een partner die de uniekheid van Anne&Max begrijpt en gelijkgestemd is over normen en waarden op het gebied van MVO en lekker, gezond en bewust eten en drinken".