'Constante kwaliteit moet je stevig borgen' Peter Kerremans, expert op het gebied van kwaliteit Kom verder

Kwaliteit


Kwaliteit is een breed begrip. Daarom hecht Albron er in de volle breedte veel waarde aan. Ons hoofddoel is om voor jouw organisatie blijvend succesvol te zijn in het bieden van waardevolle momenten voor je gasten. Met het feit dat ze graag terugkomen als tastbaar bewijs. Dat vraagt om een optimale kwaliteit in ons aanbod, in dienstverlening, communicatie, hygiƫne, veiligheid en ondernemerschap. Onder kwaliteit verstaan we bij Albron ook transparant zijn in wat we doen: in een open dialoog verbeterpunten vinden en vervolgens onze beloftes nakomen. Onze kwaliteit moet constant zijn: daarom zorgen we voor een stevige borging. En waar we onszelf kunnen verbeteren, doen we dat.

Peter

Contact Peter

Neem contact op met Peter, onze expert op het gebied van kwaliteit.
030 669 5849 peter.kerremans@albron.nl

Cases in Kwaliteit

Erasmus Universiteit

Erasmus Universiteit

Met een Starbucks-winkel binnen het nieuwe Food Plaza sloot Albron optimaal aan bij het toonaangevende en internationale karakter van de Erasmus Universiteit en de belevingswereld van de studenten.

Lees meer

IJsselland Ziekenhuis

IJsselland Ziekenhuis

Dit innovatieve maaltijdconcept vroeg om een substantieel lagere investering dan een traditionele keuken, geeft 40% minder voedselverspilling en laat patiënten 16% meer eten, wat bijdraagt aan een beter herstel.

Lees meer

AMC Amsterdam

AMC Amsterdam

Albron vertaalde de wensen van het AMC en de heel verschillende doelgroepen in een foodconcept dat de Kracht van Eten als basis heeft: Pit. Een concept dat de identiteit van de organisatie verrassend versterkt.

Lees meer

ESA ESTEC

ESA ESTEC

Het internationale karakter van deze organisatie moest behouden worden. Daarnaast is er nog een reden om restauratieve voorzieningen van een hoge kwaliteit te hebben; het internationale bezoek. Die evenementen vragen om catering op hoog niveau.

Lees meer

Nijmeegse Vierdaagse

Nijmeegse Vierdaagse

Door de jarenlange ervaring als vaste horecapartner en door steeds verder aangescherpte werkstructuren en -processen weet Albron elk jaar ieder van de 300.000 bezoekers een hoge kwaliteit te garanderen.

Lees meer

Ahold Delhaize

Ahold Delhaize

Voor de 24/7 draaiende distributiecentra van Albert Heijn, de Home Shop Centers van Albert Heijn online, het Etos DC en het Hoofdkantoor van Ahold Delhaize heeft Albron een verbeterslag gemaakt met betrekking tot de performance van de catering. Ahold Delhaize werd tijdens de tender door ons overtuigd met een speciaal op maat ontwikkeld concept ‘Our best’ en een proeverij van de warme maaltijden.

Lees meer

DELA

DELA

Bij de coöperatieve identiteit van DELA past goed werkgeverschap en verbinding met de leden en de omgeving. Het horecaconcept dat Albron voor het hoofdkantoor ontwikkelde opent daar letterlijk de deuren voor.

Lees meer

Zaans Medisch Centrum

Zaans Medisch Centrum

ZMC zocht een partner die, binnen korte tijd, haar ideeën op het gebied van gastvrijheid voor alle doelgroepen (patiënten, bezoekers en medewerkers) concreet kon uitwerken, vormgeven en realiseren.

Lees meer

Bekijk alle cases in Kwaliteit
Peter

Neem contact op met Peter

Neem contact op met Peter, onze expert op het gebied van kwaliteit. 030 669 5849 peter.kerremans@albron.nl