'Gastvrijheid begint bij betrokkenheid' Martien Aerts, expert op het gebied van gastvrijheid Kom verder

Gastvrijheid


Gastvrijheid gaat over mensen: over jouw gasten en onze medewerkers. Want gastvrijheid begint bij betrokkenheid: als we onze medewerkers deelgenoot maken van onze doelen, ontvangen ze hun gasten met meer plezier. Daarom geven we de mensen die voor jou en ons werken, alle aandacht. Ze krijgen kansen om met training en opleidingen het beste uit zichzelf te halen en we leggen liever de nadruk op gezondheid dan op ziekte. Ook voor wie de arbeidsmarkt een uitdaging is, zien we altijd mogelijkheden. Het resultaat laat zich raden: aandacht voor onze medewerkers vertaalt zich in aandacht voor elke gast. En dus in kwaliteit en rendement.

Martien

Contact Martien

Neem contact op met Martien, onze expert op het gebied van gastvrijheid.
030 669 5695 martien.aerts@albron.nl

Cases in Gastvrijheid

Erasmus Universiteit

Erasmus Universiteit

Met een Starbucks-winkel binnen het nieuwe Food Plaza sloot Albron optimaal aan bij het toonaangevende en internationale karakter van de Erasmus Universiteit en de belevingswereld van de studenten.

Lees meer

Center Parcs

Center Parcs

Bij de overname van 1.900 medewerkers van Center Parcs zorgde Albron als horecapartner in goed overleg voor baanbehoud, behoud van arbeidsvoorwaarden, vertrouwen en nieuwe perspectieven.

Lees meer

Interactief menu bij Center Parcs

Interactief menu bij Center Parcs

Met een innovatieve, interactieve menukrant zorgt Albron bij Center Parcs voor een wow-factor en een impuls voor de dialoog tussen gasten en medewerkers. Gasten krijgen een wereld vol verhalen voorgeschoteld.

Lees meer

Lokaal 12

Lokaal 12

Albron gaf Landpark Assisië een centrale ontmoetingsplek voor de bewoners met een verstandelijk handicap, medewerkers en bezoekers. En tegelijkertijd een passende werkomgeving voor de cliënten.

Lees meer

AMC Amsterdam

AMC Amsterdam

Albron vertaalde de wensen van het AMC en de heel verschillende doelgroepen in een foodconcept dat de Kracht van Eten als basis heeft: Pit. Een concept dat de identiteit van de organisatie verrassend versterkt.

Lees meer

IJsselland Ziekenhuis

IJsselland Ziekenhuis

Dit innovatieve maaltijdconcept vroeg om een substantieel lagere investering dan een traditionele keuken, geeft 40% minder voedselverspilling en laat patiënten 16% meer eten, wat bijdraagt aan een beter herstel.

Lees meer

Sell the experience

Sell the experience

Center Parcs – Sell The Experience. Een inspirerend trainingsprogramma voor en door medewerkers laat ze actief meedenken over hun persoonlijke bijdrage aan een grotere gasttevredenheid en dus een beter bedrijfsresultaat.

Lees meer

De Rooi Pannen

De Rooi Pannen

In Albron vond scholengemeenschap De Rooi Pannen de juiste partner om leerlingen meer expertise uit de cateringpraktijk te bieden. Vooral voor leerlingen die de opleiding tot Manager party-, event- en businesscatering volgen.

Lees meer

Bekijk alle cases in Gastvrijheid
Martien

Neem contact op met Martien

Neem contact op met Martien, onze expert op het gebied van gastvrijheid. 030 669 5695 martien.aerts@albron.nl