We zijn onderweg!

Albron HKD.jpg

Vanaf vandaag is Albron met een nieuwe koers onderweg naar 2025. Dan laten we elke dag 250.000 gasten genieten van lekker, gezond, duurzaam en betaalbaar eten en drinken. Overal waar mensen studeren, werken, onderweg zijn, winkelen, hun vrije tijd vieren of zorg ontvangen. 


Als interne aftrap vulde Jan Willem Hilbron, vanaf september de nieuwe algemeen directeur, een herbruikbare koffiebeker bij een vestiging van Coffeecompany: de keten die Albron onlangs overnam. In een elektrische auto bracht hij de beker naar het hoofdkantoor in De Meern, waar overal de nieuwe huisstijl te zien is. 

Gedreven Smaakmakers
Alle medewerkers ontvingen thuis ook zo’n koffiebeker, gerecycled uit restmateriaal van de productie van mondkapjes. Die kunnen ze laten vullen bij een vestiging van Coffeecompany, om kennis te maken met hun nieuwe collega’s. Samen zijn ze de gedreven smaakmakers die zorgen dat Albron voorop blijft lopen.  

Nieuwe huisstijl
Bij de nieuwe koers hoort een nieuwe huisstijl. Met krachtige, warme kleuren die de voortrekkersrol, het optimisme en de betrokkenheid van Albron onderstrepen. En een lijnenspel dat laat zien dat Albron voortdurend in beweging is. Deze zomer krijgen alle interne en externe kanalen en materialen dat nieuwe gezicht. 

 

Meer nieuwsberichten