Albron deelt onze liefde voor food Annemieke Hoogeland – Consultant Demand Facility Management

Ahold Delhaize

Hoe kunnen we de kwaliteit van de catering verbeteren in de Albert Heijn distributiecentra, de Home Shop Centers van AH Online, Etos DC en op het Hoofdkantoor?

De AH distributiecentra en de Home Shop Centers zijn (bijna) 24 uur per dag, 7 dagen per week in bedrijf. Dat vraagt om een passende catering die de medewerkers en bezoekers waarderen. De bestaande gratis avondmaaltijden vonden steeds minder aftrek: omdat medewerkers ze niet aantrekkelijk en smakelijk genoeg vonden. Albron zag dat dit beter kon en nodigde Ahold Delhaize uit voor een proeverij op het Hoofdkantoor in De Meern. In een overtuigende sessie toonde Albron aan dat  koel- en dagverse cateringmaaltijden van net zo’n goed kwaliteit kunnen zijn als een vers bereide maaltijd. Er is een gevarieerd aanbod en de presentatie en kwaliteit nodigt uit om er smaakvol van te genieten.

Ook in de praktijk pakt de aanpak van Albron goed uit. Met het foodconcept Our Best vult Albron het menu aanbod aan met producten van Albert Heijn. Dit vergroot de betrokkenheid tussen Albron en Ahold Delhaize. Medewerkers herkennen de producten die zij dagelijks naar de winkels sturen en zien deze terug in het restaurant. De ruim 100 cateringmedewerkers kregen een gedegen training om het concept goed uit te dragen en de gastvrije beleving binnen de Ahold Delhaize locaties een nieuwe dimensie te geven. Als resultaat steeg de tevredenheid van de medewerkers en nam het gebruik van warme maaltijden  toe, net als de gemiddelde besteding. 

'In Albron vonden we een sterke opvolger van onze bestaande cateraar en het bewijs dat met koel- en dagverse cateringmaaltijden veel meer mogelijk is. De mensen van Albron delen onze liefde voor food en dat ervaren wij dagelijks op de locaties in de personeelsrestaurants'

Annemieke Hoogeland – Consultant Demand Facility Management

 

René

Contact René

Neem contact op met René, onze expert op het gebied van Gastvrijheid.