Dit programma is écht vernieuwend Laura van Mullekom – Albron’s floormanager bij Center Parcs Het Meerdal

Sell the experience

Hoe kan Albron haar medewerkers bij Center Parcs helpen om de verwachtingen van gasten te overtreffen en zo gasttevredenheid en resultaat te vergroten?

Samen met medewerkers ontwikkelde Albron een inspirerend, integraal ontwikkelingsprogramma: Sell The Experience. Een multidisciplinair team van mensen uit alle geledingen  gaf het programma vorm. De kern is elke medewerker te laten beseffen dat zijn of haar bijdrage aan de beleving van elke gast de sleutel is naar een grotere gasttevredenheid en een beter bedrijfsresultaat. De medewerkers dragen hier zelf ideeën voor aan en brengen met elkaar het programma tot leven in concrete acties.

Het programma Sell The Experience is een begrip geworden dat breed leeft. De eerste fase van de trainingsopzet heeft zichtbaar geleid tot een hogere betrokkenheid van medewerkers en een stroom aan goede ideeën om bijzondere herinneringen voor gasten te creëren. Een actieve Facebook-groep van meer dan 750 leden bruist van positieve energie en zorgt ook tussen de verschillende parken voor een kruisbestuiving van enthousiasme en plannen.

'Ik was betrokken bij de blueprint van dit programma en zag daarna het effect van de training in de praktijk. Sell The Experience maakt voelbaar hoe we voor onze gasten een bezoek aan Center Parcs onvergetelijk willen maken. Het programma inspireert medewerkers om na te denken over wat het betekent om gasten een herinnering mee te geven. Ik heb veel trainingen meegemaakt, maar Sell The Experience vind ik écht vernieuwend.' Laura van Mullekom – Albron’s floormanager Center Parcs Het Meerdal

Ernest

Contact Ernest

Neem contact op met Ernest, onze expert op het gebied van Gastvrijheid.